مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:302018-04-24اقتصادي

اقتصاد دانش بنیان زیر بنای توسعه اقتصادی و توسعه پایدار است


رییس دفتر رییس جمهور با بیان این که توسعه زمانی اتفاق می افتد که اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد دیجیتالی به جایگاه خود دست یابند، گفت: این امر زمانی محقق می شود که ریل اقتصاد را از مسیر سنتی عوض کرده و به سمت اقتصاد دانش بنیان ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محمود واعظی در نشست فعالان توسعه فن آوری استان( شرکت های دانش بنیان و فناوران) با بیان این که در آذربایجان شرقی افراد بسیار باهوشی بودند که همواره نوآوری می کردند، اظهار کرد: اکنون سیستم نوآوری تغییر یافته است، ولی به هر حال ریشه آن برگرفته از فکر انسان می باشد؛ به طوری که وجود 56 واحد دانشگاهی، سه هزار و 800 هییت علمی و 40 هزار دانشجو در آذربایجان شرقی یک سرمایه محسوب می شود که در ایجاد نوآوری و خلاقیت نقش بسیار موثری را ایفا می کند.

وی ادامه داد: تعداد دانشجو، اعضای هیات علمی و تعداد دانشگاه های بسیاری از کشور های جهان به تنهایی به اندازه استان آذربایجان شرقی نیست و این امر نشانگر این است که اقدامات بسیار بزرگ و موثری می تواند در این استان انجام شود.

وی با بیان این که با ایده های جدید می توان ثروت و قدرت جذب کرد، گفت: اکنون تغییر و تحولات بزرگی در زندگی ایجاد شده است؛ از این رو ما نیز باید تحولات فناوری و اقتصادی دنیا را درک کرده و متناسب با تکنولوژی روز خودمان را برای انجام کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان زیر بنای توسعه اقتصادی و توسعه پایدار است

اقتصاد دانش بنیان زیر بنای توسعه اقتصادی و توسعه پایدار است