مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:302018-04-24اقتصادي

اختصاص 700 میلیون تومان اعتبار برای احیای تالاب الله آباد قزوین


رییس اداره محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: از منابع ملی در روزهای پایانی سال 96 بودجه ای حدود 700 میلیون تومان با عنوان طرح مقابله با ریزگردها برای تالاب الله آباد و تالاب صالحیه در استان البرز اختصاص پیداکرده است.

- صادق خسروی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: در دشت جنوبی قزوین در حدود 100 هزار هکتار بیابان زایی اتفاق افتاده است که در حال حاضر بخش اعظمی به کانون گردوغبار تبدیل شده و بعد از سفر مدیران اعتبارات ملی از سوی دستگاه های مربوطه سوق داده شد.

وی ادامه داد: در سال 95 اعتباراتی به سازمان جنگل ها و مراتع اختصاص پیدا کرد و در حوزه درختکاری و احیای درختچه های دشت اقداماتی انجام شد و ادامه دارد.

رییس اداره محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد: از منابع ملی در روزهای پایانی سال 96 بودجه ای حدود 700 میلیون تومان با عنوان طرح مقابله با ریزگردها برای تالاب الله آباد و تالاب صالحیه در استان البرز اختصاص پیداکرده است.

وی افزود: بخشی از این مبلغ برای انجام مطالعات شامل تعیین نیاز آبی تالاب ها است؛ بخشی برای تهیه برنامه احیای تالاب الله آباد و صالحیه و بخشی دیگر نیز برای اجرای برنامه تعریف شده اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 700 میلیون تومان اعتبار برای احیای تالاب الله آباد قزوین

اختصاص 700 میلیون تومان اعتبار برای احیای تالاب الله آباد قزوین