مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:152018-04-24اقتصادي

افزایش 4 برابری بودجه راه های اردبیل در سالجاری


مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش 4 برابری بودجه حوزه راهسازی در استان اردبیل در سالجاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محبوب حیدری جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در سالجاری و در توسعه راه های استان برنامه های خوبی با تامین اعتبار مناسب تدارک دیده شده، به طوری که با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس سعی شده تا به شکل چشمگیری اعتبارات و منابع هزینه ای در این حوزه افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال تاکید استاندار اردبیل در توسعه بزرگراه ها، مطالعات امکان سنجی را به جد دنبال کردیم به طوری که قرار است امسال و همچنین در سال آینده با تامین اعتبار موردنیاز تا سقف 120 کیلومتر بزرگراه بر مجموع بزرگراه های استان افزوده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در کنار توسعه راه های استان ما در بخش ساختمان نیز احداث بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد را با جدیت دنبال کردیم و با صرف هزینه 40 میلیارد تومان در آستانه افتتاح است.

حیدری از تحویل این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی در هفته جاری خبر داد و گفت: در کنار بهره برداری از این بیمارستان عملیات اجرایی بیمارستان خیرساز نجف زاده را نیز دنبال می کنیم و امیدواریم در قالب 260 تخت و با صرف هزینه 90 میلیارد تومانی این پروژه نیز به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری بودجه راه های اردبیل در سالجاری

افزایش 4 برابری بودجه راه های اردبیل در سالجاری