مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 06:102018-04-24فناوري

ممنوعیت تبلیغات آنتی ویروس کاسپرسکی در توییتر


شبکه اجتماعی توییتر تبلیغات شرکت کاسپرسکی - توسعه و ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس را برروی پلت فرم خود ممنوع اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک نیوز، شبکه اجتماعی توییتر به تازگی اعلام کرده است که شرکت کاسپرسکی روسیه حق ندارد از این پس برروی پلت فرم توییتر هیچ گونه تبلیغاتی داشته باشد.

شرکت کاسپرسکی روسی که به خاطر توسعه و ارائه نرم افزارهای آنتی ویروس رایانه ای در جهان مشهور و معروف شده است، حالا از توییتر درخواست کرده که درباره علت این اقدام خود توضیح دهد.

اوژن کاسپرسکی، به عنوان مدیرعامل و موسس این شرکت فعال در حوزه امنیت سایبری بر این باور است که فشارهای دولت ایالات متحده آمریکا مبنی بر اتهام جاسوسی نرم افزارهای آنتی ویروس ارائه شده توسط شرکت روسی کاسپرسکی که گفته می شد اطلاعات شخصی کاربران آمریکایی را رصد و جاسوسی می کرده و امنیت سایبری زیرساخت های این کشور را به مخاطره می انداخته، علت ممنوعیت تبلیغات این شرکت در پلت فرم های توییتر شده است.

وی در ادامه تاکید کرده است که این شبکه اجتماعی باید درباره این تصمیم توضیح دهد.

وی معتقد است که تصمیمی که توییتر در قبال شرکت کاسپرسکی و نرم افزارهایش اتخاذ کرده است، برخلاف آزادی بیان، اندیشه و انتخاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تبلیغات آنتی ویروس کاسپرسکی در توییتر

ممنوعیت تبلیغات آنتی ویروس کاسپرسکی در توییتر