مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 23:262018-04-23سياسي

یادداشت/ مهدی فضائلی گفت و گوی ملی چگونه باورپذیر می شود؟


گفت و گو و مذاکره خصوصا بین نیروهای فعال و تأثیرگذار داخل کشور اقدامی مستحسن است که نتیجه بخش بودنش ولو به طور نسبی هم می تواند رغبت برانگیز باشد.

- گفت و گو و مذاکره خصوصا" بین نیروهای فعال و تأثیرگذار داخل کشور اقدامی مستحسن است که نتیجه بخش بودنش ولو به طور نسبی هم می تواند رغبت برانگیز باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجله فارس پلاس خبرگزاری فارس"، مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی و رسانه در یادداشتی با عنوان گفت و گوی ملی چگونه باورپذیر می شود؟ در روزنامه صبح نو نوشت: گفت و گو و مذاکره خصوصا" بین نیروهای فعال و تاثیرگذار داخل کشور اقدامی مستحسن است که نتیجه بخش بودنش ولو بطور نسبی هم می تواند رغبت برانگیز باشد.

پس از آنکه پیشنهاد یکی از بزرگان جریان اصلاحات در بهمن سال 95 مبنی بر "آشتی ملی" به بن بست رسید،جهانگیری معاون اول رییس جمهور، پیشنهاد "گفت و گوی ملی" را مطرح کرد تا جریان اصلاحات یک بار دیگر سوژه ای را برای مدیریت افکارعمومی دراختیار داشته باشد.

البته این پیشنهاد مورد اقبال روحانی هم قرار گرفت.

در این باره نکات ذیل در خور توجه است.

1)در وهله اول،هدف از طرح "گفت و گوی ملی" تلاش برای تفاهم وحل مشکلات کشورمطرح شده است اما با توجه به سوابق این جریان، تظاهر به انعطاف و روحیه مدارا،انحراف افکارعمومی از پاسخگویی درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ مهدی فضائلی گفت و گوی ملی چگونه باورپذیر می شود؟

یادداشت/ مهدی فضائلی گفت و گوی ملی چگونه باورپذیر می شود؟