مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 21:512018-04-23حوادث

کشف 6000 لیتر روغن زیتون قاچاق در نظرآباد


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف شش هزار لیتر روغن زیتون قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر دپو کالای خارجی در انباری در شهرک صنعتی نظرآباد پیگیری موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی بودند که اطلاع یافتند صاحب انبار مذکور قصد دارد یک محموله روغن زیتون خارجی را که با یک دستگاه خودرو کامیون از مرز های غربی کشور بارگیری کرده به انبار موردنظر انتقال و در فرصت مناسب روانه بازار کند.

فرمانده انتظامی البرز تأکید کرد: مأموران با استقرار در محور های ورودی شهرستان نظرآباد و پایش خودرو های عبوری، خودرو موردنظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو کامیون، تعداد 3هزار بشکه 200 لیتری، درمجموع 6 هزار لیتر روغن زیتون خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف و به همراه متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کشف 54 میلیارد انواع کالای قاچاق در البرزفرمانده انتظامی استان البرز بابیان این که ارزش کالا های مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: با توجه به تأکیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6000 لیتر روغن زیتون قاچاق در نظرآباد

کشف 6000 لیتر روغن زیتون قاچاق در نظرآباد