مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 18:412018-04-23بين الملل

لندن: حفظ برجام بهتر از لغو آن است


وزیر خارجه انگلیس می گوید ایران در غرب آسیا رفتار مناسبی ندارد ولی با این حال، لندن باز هم حفظ برجام را بهتر از لغو این توافق می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس در حاشیه نشست وزرای خارجه جی-7 در تورنتو، در خصوص دستور کار نشست با همتایان خود و نشست آتی سران این بلوک سیاسی سخن گفت.

جی 7 متشکل از 7 کشور صنعتی کانادای میزبان، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، انگلیس و آمریکاست؛ روسیه هم قبلاً در این بلوک عضو بود ولی پس از الحاق شبه جزیره کریمه به خاک این کشور، عضویتش لغو شد.

جانسون در جمع خبرنگاران ابتدا گفت که در خصوص مسئله حمله شیمیایی ادعایی روس ها به یک جاسوس دوجانبه به اسم سرگیی اسکریپال ، جی-7 پشت انگلیس ایستاده و سران این بلوک، در نشست خود در این خصوص موضعی قاطع خواهند گرفت.

روسیه اتهام اقدام به ترور جاسوس دوجانبه سابق با استفاده از گاز اعصاب در یکی از خیابان های سالزبورگ را رد می کند.

وزیر خارجه انگلیس در برابر خبرنگاران گفت که جی-7 گروهی ویژه برای بررسی رفتار انگلیس چه در بعد مسموم ساختن (اسکریپال) و چه مداخله تشکیل می دهد.

آمریکایی ها می گویند که روسیه با هدف تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری کشورشان، اقدامات مخربی انجام داده است؛ مسکو این اتهام را هم رد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: حفظ برجام بهتر از لغو آن است

لندن: حفظ برجام بهتر از لغو آن است