مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 16:252018-04-23سياسي

مولاوردی: نیاز به اصلاح قانون در زمینه اسیدپاشی داریم


دستیار ویژه رییس جمهور در حقوق شهروندی در خصوص اسیدپاشی های اخیر در تبریز، گفت: تکرار این فجایع نشان می دهد که نیاز به اصلاح قانون در این زمینه داریم.

- شهین دخت مولاوردی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته پیش به عیادت معصومه جلیل پور یکی از قربانیان اسیدپاشی در تبریز رفته بودم و در این راستا نیز مطلبی را در فضای مجازی نوشتم.

وی با تاکید بر این که در لایحه ی تامین امنیت زنان، به تشدید مجازات اسیدپاشی توجه کرده ایم که جنبه ی بازدارندگی و پیشگیری کنندگی از خشونت دارد، بیان کرد: معتقدیم قوانین موجود ناکارآمد بوده و نتوانسته تاثیر خودش را در این راستا بگذارد.

وی با اشاره به این که در راستای پیشگیری از اسیدپاشی نیازمند وضع قانون جدید هستیم، خاطرنشان کرد: پیگیری می کنیم تا هم در لایحه تامین امنیت زنان این موضوع دیده شود و همزمان در قالب طرح تشدید مجازات اسیدپاشی مجلس نیز در حال پیگیری این موضوع هستیم.

مولاوردی ادامه داد: طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در دستور کار مجلس است و خانم های نماینده روی این طرح کار می کنند و ما نیز پیگیر طرح هستیم.

وی در پاسخ به این که اسید و مواد اسیدی به راحتی در اختیار مردم قرار می گیرد، تاکید کرد: محدودیت دسترسی به اسید و مواد اسیدی صرفا یک بخش ماجراست، اما هرگز کافی نیست! چرا که افراد می توانند از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولاوردی: نیاز به اصلاح قانون در زمینه اسیدپاشی داریم

مولاوردی: نیاز به اصلاح قانون در زمینه اسیدپاشی داریم