مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 16:062018-04-23بين الملل

طلای کوراشکار خراسان شمالی در مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان


رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی از کسب گردن آویز طلا توسط الیاس علی اکبری کوراشکار خراسان شمالی در مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان خبر داد.

- کوروش خسرویار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان با حضور مدعیان کوراش در 4 وزن، طبق روال هرساله در این کشور برگزار شد.

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی در ادامه افزود: این مسابقات 1 و 2 اردیبهشت با حضور بیش از 150 ورزشکار از 30 کشور دنیا اعم از هند، ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، ژاپن، چین تایپه، کره، ترکیه، یونان، روسیه، گرجستان و ایران برگزار شد و از ایران سه کوراشکار به مربیگری و سرپرستی آقای خسرو دلیر، سرمربی تیم ملی کوراش، عازم این مسابقات شدند.

وی از آقایان الیاس علی اکبری در وزن 81 کیلوگرم، محمد ملک محمدی در وزن 90 و جعفر پهلوانی در وزن مثبت 90 کیلوگرم به عنوان اعضای تیم کشور که عازم این رقابت ها شدند، نام برد که علی اکبری از کوراشکاران خراسان شمالی و عضو تیم ملی است.

خسرویار در تشریح نتایج حاصل شده گفت: الیاس علی اکبری کوراشکار وزن 81 کیلوگرم از خراسان شمالی حریفان خود را طی پنج مسابقه بااقتدار پشت سر گذاشت و نشان طلا را برای کشور و استان به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای کوراشکار خراسان شمالی در مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان

طلای کوراشکار خراسان شمالی در مسابقات جایزه بزرگ ازبکستان