مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 15:402018-04-23دانش

اعلام فراخوان مقاله سومین جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی


فراخوان سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که در آذرماه جاری برگزار می شود، اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به همت ستاد توسعه فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی برگزار می شود.

در 9 بخش کنگره بین المللی، کارگاه های آموزشی، نمایشگاه دانش بنیان، فن بازار، جایزه ملی، کانون اندیشه و نوآوری، رویداد استارتاپ ها، بخش دانشجویی و بخش دانش آموزی از جمله برنانه های این گنگر اعلام شده است.

این جشنواره که در آذر ماه 1397 برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای حضور در این کنگره مقالات خود را در زمینه های فناوری های کاربردی در پژوهش های سلول های بنیادی، سلول ایمنی درمانی و ژن درمانی و ویرایش ژنی به دبیرخانه ارسالکنند.

اندام واره ها در مدل سازی بیماری ها و تکوین (Organoids in Disease Modeling and Development)، پرتوانی و بازبرنامه نویسی (Pluripotency and Reprogramming)، زیست موادها و تجهیزات (Biomaterials and Devices) مهندسی بافت (Tissue Engineering)؛ بانک سلولی (Cell Banking)؛ پیام رسانی سلولی و وزیکول های مشتق از سلول (Cell Signalling and Cell-Derived Vesicles)؛ کارآزمایی های بالینی و مداخلات مبتنی بر پزشکی بازساختی (Clinical Trials and Regenerative Medicine Interventions)؛ تجاری سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان مقاله سومین جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

اعلام فراخوان مقاله سومین جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی