مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 14:002018-04-23بين الملل

استقبال مسئول امور خلع سلاح سازمان ملل از تصمیم جنجالی کره شمالی


مسئول امور خلع سلاح سازمان ملل تصمیم اخیر کره شمالی برای معلق کردن آزمایش های موشکی و هسته ای خود و برچیدن سایت اتمی این کشور را تحسین کرده و از آن به عنوان "تحولات خوشایند" یاد کرد.

- استقبال مسئول امور خلع سلاح سازمان ملل از تصمیم جنجالی کره شمالی مسئول امور خلع سلاح سازمان ملل تصمیم اخیر کره شمالی برای معلق کردن آزمایش های موشکی و هسته ای خود و برچیدن سایت اتمی این کشور را تحسین کرده و از آن به عنوان "تحولات خوشایند" یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ایزومی ناکامیتسو که یکی از معاونان دبیرکل سازمان ملل محسوب می شود گفت، امیدوار است که این اقدامات به ایجاد اعتماد کمک کرده و از مذاکرات پشتیبانی کند.

او همچنین هشدار داد که تهدید استفاده از سلاح های هسته ای، چه به صورت عمدی و چه به طرق دیگر، در حال افزایش است.

او همچنین از "وقفه" در مذاکرات مربوط به کنترل تسلیحات و خلع سلاح انتقاد و اظهار نگرانی کرد تا زمانی که این روند معکوس نشود جهان ممکن است به وضعیتی بازگردد که در آن هیچ "محدودیت های بررسی شده ای برای زرادخانه های هسته ای" وجود نداشته باشد.

ناکامیتسو این اظهارات را امروز (دوشنبه) در افتتاحیه یک کنفرانس دو هفته ای مربوط به تدارک برای پنجاهمین سالگرد معاهده عدم اشاعه هسته ای سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مسئول امور خلع سلاح سازمان ملل از تصمیم جنجالی کره شمالی

استقبال مسئول امور خلع سلاح سازمان ملل از تصمیم جنجالی کره شمالی