مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 13:112018-04-23اقتصادي

حفر و تکمیل 12 حلقه چاه نفت و گاز در فروردین


متخصصان شرکت ملی حفاری ایران در نخستین ماه امسال عملیات حفر و تکمیل 12 حلقه چاه نفت و گاز را در مناطق نفت خیز خشکی کشور با موفقیت به پایان رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خوش آیند، معاون مدیرعامل این شرکت در عملیات حفاری در این باره توضیح داد: از این تعداد چاه، هفت حلقه توسعه ای - توصیفی و پنج حلقه تعمیری بوده است.

وی گفت: هشت حلقه از این چاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و چهار حلقه در پروژه های توسعه ای میدان های نفتی که شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) عهده دار آن است، حفاری و تکمیل شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری متراژ حفاری را در فروردین ماه 17 هزار و 298 متر عنوان کرد و افزود: ناوگان این شرکت 73 دستگاه حفاری ملکی و یک دستگاه حفاری استیجاری دارد.

خوش آیند با اشاره به گستردگی حوزه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران در میدان های نفتی و گازی خشکی اظهار کرد: در ابتدای سال بر اساس قراردادی میان این شرکت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، حفر هشت حلقه چاه اکتشافی به ملی حفاری واگذار شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، حضور فعال در پروژه های حفاری در داخل کشور به ویژه میدان های مشترک و همچنین پروژه های خارجی در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر و تکمیل 12 حلقه چاه نفت و گاز در فروردین

حفر و تکمیل 12 حلقه چاه نفت و گاز در فروردین