مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 13:112018-04-23سياسي

رییس سازمان حج و زیارت: زائران باید بهبود خدمت رسانی در حج امسال را احساس کنند


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه وقتی امسال زائری به سفر حج اعزام می شود باید تفاوت و بهبود خدمات را با سفرهای سال گذشته احساس کند، گفت: - ما باید با همان روحیه ایثارگری سال های دفاع مقدس در این مسیر گام برداریم.

"، حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در مراسم تجلیل از جانبازان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: شما جانبازان در صحنه های جهاد و دفاع از کیان ایران اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) با ایثاری که داشته اید در کسوت جانبازی قرار گرفته اید و حضرت اباالفضل العباس(ع) را اسوه و الگوی خود قرار داده اید که یقیناً این ایثار و از خودگذشتگی ذخیره و توشه ای برای آخرت شما خواهد بود.

وی افزود: خدمت به خلق عبادت است اما امروز شما عزیزان بعد از آن ایثارگری و فداکاری ها در سازمانی خدمت می کنید که نعمت خدمت رسانی به زائران خانه خدا و اهل بیت(علیهم السلام) نصیبتان شده و با خدمت صادقانه ای که در این مسیر دارید، توشه ارزشمندی در کنار جانبازی نصیب شما خواهد شد.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه خدمت به زائران حج و عتبات رسالتی است که بر دوش سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری قرار داده شده است، خاطر نشان کرد: امیدواریم به برکت وجود جانبازان گره های بیشتری از مسائل و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حج و زیارت: زائران باید بهبود خدمت رسانی در حج امسال را احساس کنند

رییس سازمان حج و زیارت: زائران باید بهبود خدمت رسانی در حج امسال را احساس کنند