مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:152018-04-23سياسي

کسب رتبه اول اداره امور قرآنی اوقاف استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از کسب رتبه اول اداره امور قرآنی اوقاف استان در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در طیف "ب" در کشور خبر داد.

- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از کسب رتبه اول اداره امور قرآنی اوقاف استان در برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در طیف "ب" در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین پرویز بخشی پور، امروز(سوم اردیبهشت)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در سطح کشور در سطح"ب" مقام اول برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم را کسب کرده است .

وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری مسابقات قرآنی، افزود: تردیدی نیست که برگزاری مسابقات و جشنواره های دوره ای در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به ارتقای آن حوزه کمک می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تصریح کرد: حضور چهره های مختلف به عنوان حافظان و قاریان در مسابقات موجب ارتقای رقابت ها و توانایی آن ها شده و در چنین شرایطی یک فضا برای فعالیت و رشد نیروهای فعال فراهم می شود .

بخشی پور ادامه داد: در شرایط قرآنی، فضای عمومی جامعه از جمله خانواده ها تحت تاثیر قرار می گیرد و برگزاری مسابقات قرآنی بسیار اهمیت دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول اداره امور قرآنی اوقاف استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

کسب رتبه اول اداره امور قرآنی اوقاف استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن