مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:102018-04-23بين الملل

تصویب قانون جنجالی مهاجرت در پارلمان فرانسه


پارلمان فرانسه در حالی اقدام به تصویب یک قانون مهاجرتی مناقشه برانگیز کرد که فرایند تصویب آن از بروز شکاف های بی سابقه در حزب میانه روی تازه تاسیس امانوئل ماکرون، - رییس جمهور این کشور پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پارلمان فرانسه موسوم به "مجمع ملی" بعد از 61 ساعت بحث و مناظره این قانون را با 228 رای موافق در مقابل 139 رای مخالف و 24 رای ممتنع تصویب کرد.

تصویب این قانون عمدتا به سبب حمایت های قانونگذاران حزب میانه روی ماکرون به نام حزب "به پیش" (LREM) ممکن شد.

با این حال یک نماینده حزب LREM به نام ژان میشل کلمان با ابراز مخالفت شدید اعلام کرد که به این قانون رای منفی داده و حزب رییس جمهور را ترک می کند.

مخالفت با این قانون در کل طیف سیاسی پدیدار شد و قانونگذاران احزاب چپ گرا و راست گرا به همراه حزب راست افراطی جبهه ملی آرای منفی علیه این قانون داده اند.

مجمع ملی فرانسه که مجلس سفلی پارلمان این کشور است قرار بود روز جمعه درباره لایحه رای گیری کند اما بحث مفصل درباره آن تا روز یکشنبه ادامه پیدا کرد و حتی بیش از 1000 مورد اصلاحیه توسط نمایندگان برای آن پیشنهاد شد.

بیش از 200 مورد از اصلاحیه های از سوی اعضای حزب LREM ارائه شد و تعدادی از قانونگذاران حزب ماکرون برخی طرح های او برای دو برابر کردن حداکثر زمان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون جنجالی مهاجرت در پارلمان فرانسه

تصویب قانون جنجالی مهاجرت در پارلمان فرانسه