مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:002018-04-23سياسي

پنجمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در ایلام برگزار می شود


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از آغاز به کار دبیرخانه پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا به میزبانی این استان با حضور شاعران برجسته کشوری و استانی ویژه اعضای کانون های مساجد خبر داد .

- پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا در ایلام برگزار می شود مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از آغاز به کار دبیرخانه پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا به میزبانی این استان با حضور شاعران برجسته کشوری و استانی ویژه اعضای کانون های مساجد خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در حاشیه برگزاری مراسم استقبال از پرچم حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) در روستای هفت چشمه، اظهار کرد: پنجمین سوگوار ملی علمدار کربلا همانند سال گذشته تنها در رشته شعر برگزار می شود .

چراغی پور با بیان این که همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا به میزبانی استان ایلام آغاز به کار کرده است، افزود: فراخوان این سوگواره و پوستر آن به زودی تهیه و در سطح استان های مختلف کشور توزیع خواهد شد .

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان این که در رشته شعر کلاسیک، شعر نو و بخش ویژه برگزار می شود، افزود: برنامه های فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در ایلام برگزار می شود

پنجمین سوگواره ملی «علمدار کربلا» در ایلام برگزار می شود