مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 09:502018-04-23پزشكي

وضعیت سلامتی در استان تهران خوب نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر لزوم ایجاد همکاری های بین بخشی برای ارتقا وضعیت سلامت گفت: درعین حال باید شعار اجتماعی کردن سلامت را عملیاتی کرده و مردم را برای حفظ سلامتی شان آگاه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس علی کریمی در نخستین مجمع سلامت استان تهران با بیان اینکه امروزه سلامت مقوله ای است که از اهمیت بسیار برخوردار است، گفت: همچنین مقوله سلامت طی چند سال اخیر باتوجه به تاکیدات رییس جمهور و وزیر بهداشت به عنوان یکی از مقوله های مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: باید توجه کرد که وزارت بهداشت در حدود 25 تا 30 درصد در مقوله سلامت قدرت مانور دارد و تاثیرگذار است و بیش از 70 درصد عوامل تعیین کننده سلامت خارج از عهده وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به مهم ترین عامل مرگ ومیر در سنین زیر 40 سال در ایران، گفت: تصادفات رانندگی مهم ترین علت مرگ ومیر در سن زیر 40 سال است؛ هر چند که در طی چند سال گذشته روی این موضوع کار شده است، اما با این وجود در سال گذشته بین 16 تا 20 هزار مرگ ناشی از تصادف داشتیم و 10 تا 15 درصد این عدد نیز مجروح و مصدوم ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم.

حال ما فقط کار درمان را انجام می دهیم، اما باید بدانیم در این حوزه، کار بیمارستان در انتهای زنجیره قرار دارد و ده ها عامل اعم از ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سلامتی در استان تهران خوب نیست

وضعیت سلامتی در استان تهران خوب نیست