مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 08:362018-04-23پزشكي

دو علت عمده یبوست در کودکان/ اهمیت تشخیص بیماری های ریه و عفونت تنفسی در کودکان


دبیر سی و چهارمین کنگره رادیولوژی با اشاره به اهمیت افتراق دو علت اصلی یبوست در کودکان توسط رادیولوژیست ها، گفت: اگر تشخیص دو علت اصلی یبوست در کودکان از یکدیگر به اشتباه صورت گیرد، - مشکلات زیادی برای کودک همچون اختلالات رشدی ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، دکترعلی حکمت نیا، استادیار رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در آستانه برگزاری سی و چهارمین کنگره بین المللی رادیولوژی اظهار داشت: این کنگره چهار محور اصلی مرتبط با رادیولوژی بیماری های کودکان، بیماری های دستگاه گوارش، دستگاه های ادراری و کلیه و بیماری های اسکلتی ـ.

عضلانی دارد.

وی افزود: در بخش کودکان مباحث و محور هایی همچون رادیولوژی بیماری های راه های ادراری کودکان و ضرورت تشخیص و درمان به موقع مدنظر قرار گرفته چرا که در بیماری هایی همچون مشکلات دستگاه ادراری در صورتی که زود تشخیص داده نشود و درمان قطعی صورت نگیرد، نارسایی کلیه و مشکلات بزرگ تری ایجاد خواهد شد.

دبیر سی و چهارمین کنگره رادیولوژی ادامه داد: بیماری های ریه و راه های هوایی بخش دیگری از موضوع رادیولوژی کودکان در این کنگره بوده و بیماری های ریه و راه های هوایی در کودکان طیف وسیعی را به خود اختصاص می دهد که بخشی از آن ها همچون نارسایی ریه در نوزادان مادرزادی بوده و در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو علت عمده یبوست در کودکان/ اهمیت تشخیص بیماری های ریه و عفونت تنفسی در کودکان

دو علت عمده یبوست در کودکان/ اهمیت تشخیص بیماری های ریه و عفونت تنفسی در کودکان