مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 08:252018-04-23اجتماعي

انتخاب رشته تحصیلی، حساس ترین انتخاب های زندگی نوجوانان


کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: انتخاب رشته و متعاقب آن انتخاب شغل یکی از حساس ترین انتخاب های زندگی نوجوانان است.

- جواد احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که هفته معرفی مشاغل فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های کمتر توجه شده مشاغل به دانش آموزان است، گفت: هفته مشاغل هم زمان با همه مدارس کشور از اول اردیبهشت ماه با روزشمار معرفی مشاغل و با تأکید بر شعار سال(حمایت از کالای ایرانی) شروع شده و تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در این هفته مدارس با استفاده از راهبردهایی در جهت معرفی مشاغل مختلف به دانش آموزان، راهنمایی های اساسی را انجام می دهند.

کارشناس مشاوره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان، خاطرنشان کرد: مشاور مدرسه با هماهنگی و برنامه ریزی در طول سال تحصیلی، به خصوص در هفته مذکور، نقش موثری در جهت آشنایی دانش آموزان با مشاغل گوناگون و ویژگی های برنامه ریزی برای رسیدن به مشاغل را ارائه می دهند.

احمدی با اشاره به لزوم توجه مدیران و خانواده ها به برنامه های این هفته، اظهار کرد: انتخاب رشته و شغل یکی از حساس ترین انتخاب های زندگی نوجوانان بوده و هفته معرفی مشاغل فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های کمتر توجه شده مشاغل به دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رشته تحصیلی، حساس ترین انتخاب های زندگی نوجوانان

انتخاب رشته تحصیلی، حساس ترین انتخاب های زندگی نوجوانان