مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 07:152018-04-23سياسي

کاظمی: باید با اقدامات خودسرانه ماموران نیروی انتظامی برخورد شود


یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تجلیل از اقدامات نیروی انتظامی، گفت: اما گاهی اوقات ماموران نیروی انتظامی اقدامات خودسرانه انجام می دهند که باید با آن برخورد شود.

- محمد کاظمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حقوق متقابل متهم و ضابط قضایی و با اشاره به تصویری که اخیرا در خصوص برخورد ناشایست مامور نیروی انتظامی با دختر جوان در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: آنچه دیده شد برخلاف شئونات نیروی انتظامی بود و این اقدام برخلاف حقوق شهروندی بود و شایسته نیروی انتظامی نبود.

نیروی انتظامی نیروی زحمت کشی است و وظایف سنگینی بر عهده دارد که همه باید قدر آن را بدانیم ولی گاهی خودسری ها مشکل ایجاد می کند.

فرمانده نیروی انتظامی و نه هیچ مامور مسئولی این نوع برخوردها را تایید نمی کند.

وی با بیان اینکه رفتار با مردم باید در چارچوب شأن مردم باشد گفت: در فرمایشات حضرت امام(ره) داریم که اگر فردی به مجازات اعدام محکوم شد و برای اجرای حکم وی را از زندان به محل اجرای حکم می بردند حقی وجود ندارد که به او توهین شود.

حتی فردی که جنایت کرده و مستحق اجرای حکم اعدام است ماموری حق ندارد به ایشان توهین کند اما در خصوص آنچه دیده شد باید گفت اگر فرد دچار تخلفی شده باید در صورت لزوم فرد را با احتیاط منتقل می کردند، این رفتار خلاف شرع و خلاف قانون بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظمی: باید با اقدامات خودسرانه ماموران نیروی انتظامی برخورد شود

کاظمی: باید با اقدامات خودسرانه ماموران نیروی انتظامی برخورد شود