مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 01:102018-04-22فرهنگي

وقتی جایی برای نقد کمی و کیفی یک جشنواره نمی ماند


یک پژوهشگر موسیقی حاضر در جشنواره «سورناوا» معتقد است: برگزاری جشنواره موسیقی در شهری که کمترین امکانات را دارد و حتی یک سالن آمفی تئاتر ندارد، - یک پژوهشگر موسیقی حاضر در جشنواره سورناوا معتقد است: برگزاری جشنواره موسیقی در شهری که کمترین امکانات را دارد و حتی یک سالن آمفی تئاتر ندارد، اداره ارشاد آن به تازگی صاحب ساختمانی شده که هنوز هم مورد بهره برداری قرار نگرفته است، جا برای نقد کمی و کیفی یک جشنواره نمی گذارد.

دامون شش بلوکی در گفت وگو با ایسنا، درباره چگونگی برگزاری جشنواره سورناوا بیان کرد: منوچهر تتری- دبیر اجرایی این جشنواره- با کمترین امکانات آن را برگزار کرد و این احساس به وجود می آید که فقط باید در این زمینه انرژی داد تا دوستان بتوانند کارشان را به صورت بهتر در سال های بعد ادامه دهند.

او با بیان اینکه برگزاری یک جشنواره به صورت تخصصی و اشاره به جزییات اتفاق مهمی است، گفت: طبیعتا این موضوع می تواند قدم بزرگی در موسیقی اقوام باشد.

گرچه این جشنواره ایرادهایی نیز در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری هم داشت.

این پژوهشگر موسیقی اقوام اضافه کرد: مهمترین عاملی که پژوهشگر موسیقی حاضر در این جشنواره را آزار داد این بود که استان ایلام با غنای فرهنگی، تاریخی و طبیعی مهجور و ناشناخته باقی مانده است که عمده ی این معضل به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جایی برای نقد کمی و کیفی یک جشنواره نمی ماند

وقتی جایی برای نقد کمی و کیفی یک جشنواره نمی ماند