مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 00:452018-04-22اجتماعي

آسایشگاه جانبازان یزد وضعیت خوبی ندارد/جانباز ضایعه نخاعی، شهروند نیست؟


یک جانباز 70 درصد یزدی با اشاره به مشکلات آسایشگاه جانبازان، گفت: شهر نیز به گونه ای است انگار یک جانباز ضایعه نخاعی، شهروند این شهر نیست.

- محمد مهدی موحدیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به اولین حضور خود در جبهه های نبرد جنگ تحمیلی، بیان کرد: اولین حضورم به سال 63 و زمانی که 16 ساله بودم برمی گردد، در آن موقع پس از دستکاری های زیادی که در شناسنامه ام انجام دادم، توانستم آموزش های رزمی را بگذرانم و به جبهه بروم.

وی با اشاره به 10 مرتبه اعزام به جبهه های نبرد و حضور در عملیات های متعدد، افزود: در تمام مدت حضورم در جنگ تنها دو بار مجروح شدم که اولی ناشی از اصابت گلوله به گردن و شکستگی شدید آن بود که البته جان سالم به در بردم و دومین مورد نیز مربوط به برخورد ترکش خمپاره به ستون فقرات و مجروحیت نخاعی 70 درصدی بنده بود.

این جانباز ضایعه نخاعی در مورد این اتفاق اظهار کرد: آخرین پاتک های تیپ الغدیر با مقاومت زیاد نیروهای یزدی همراه بود چرا که در محاصره دشمن قرار داشتیم، در جریان این عملیات بر اثر ترکش خمپاره مجروح شدم و در حالی که حوالی صبح مجروح شدم به دلیل محاصره دشمن تا غروب در آمبولانس های متعددی جابجا شدم.

وی ادامه داد: زمانی که در سن 20 سالگی، متوجه شدم که در اثر این آسیب، فلج شده و 70 درصد کارآیی بدنم را از دست داده است، شوک وارد شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسایشگاه جانبازان یزد وضعیت خوبی ندارد/جانباز ضایعه نخاعی، شهروند نیست؟

آسایشگاه جانبازان یزد وضعیت خوبی ندارد/جانباز ضایعه نخاعی، شهروند نیست؟