مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 21:512018-04-22سياسي

مایکل اسنایدر زمان باز پس گرفتن دولت فرارسیده


کن باک که پیروز انتخابات سال 2014 کنگره بود اخیرا کتابی را به رشته تحریر درآورده که ارکان واشنگتن را به لرزه درآورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه غرب از نگاه غرب فارس، مایکل اسنایدر فعال سیاسی آمریکایی که در پی نامزدی برای انتخابات آتی کنگره آمریکاست، در مقاله ای می نویسد: چه می گویید اگر به شما بگویم که کرسی های کمیته ها در کنگره فروشی هستند؟ و چه می گویید اگر بگویم که بسیاری از اعضای کنگره مدت زمانی را که پای تلفن برای پول درآوردن می گذرانند، بسیار بیشتر از زمانی است که صرف کاری می کنند که مردم ایالت هایشان به واقع با این هدف آنها را روانه کنگره کرده اند؟ حتما دلیلی برای نفرت شدید عده بسیار زیادی از آمریکایی ها از کنگره وجود دارد.

در حال حاضر نرخ مقبولیت کنگره فقط 15 درصد است و این نرخ مقبولیت مدت زمانی بسیار طولانی است که چنین است.

همه ما می دانیم که این نهاد به کلی از پاسخگویی به مردم آمریکا سر باز می زند و تنها چیزی که برای آن موضوعیت پیدا کرده پول است و بس.

بسیاری پرسیده اند که پس چرا من در پی آن هستم که عضوی از یک نهاد فاسد شوم و من در پاسخ آنها گفته ام  زمان آن است که دولت خود را بازپس بگیریم.

درمبارزات بسیار نزدیکی که من اکنون درگیر آن هستم، هر چه می گذرد موضوع انتخاب بین سیاست های معمول با کسی که خود را متعهد می داند به واشنگتن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایکل اسنایدر زمان باز پس گرفتن دولت فرارسیده

مایکل اسنایدر زمان باز پس گرفتن دولت فرارسیده