مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 17:112018-04-22پزشكي

ماجرای نوزادی که در بیمارستان ماند و مادر ترخیص شد


معاونت درمان وزارت بهداشت با ارائه مطلبی توضیحاتی درباره حواشی به دنیا آمدن یک نوزاد در یکی از بیمارستان های دولتی کرج ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، رییس بیمارستان کمالی کرج درباره حواشی یک نوزاد در این بیمارستان توضیحات پیش رو را تشریح کرد: یک خانم 27 فروردین ماه برای زایمان به صورت اورژانسی در بخش بستری می شود.

بعد از تشکیل پرونده، مسئولان بخش به وی اطلاع می دهند که به دلیل اینکه تحت پوشش بیمه قرار ندارد، باید هزینه های زایمان را به صورت آزاد پرداخت کند.

همراهان این خانم بعد از اطلاع از این مسئله گفتند که مشکل خاصی با پرداخت آزاد هزینه های زایمان وی ندارند، ولی در نهایت از پرداخت هزینه ها خودداری کردند.

علی رغم وضع به وجود آمده کادر بیمارستان خدمات مناسبی به مادر و نوزادش ارائه داده و هیچ کدام مشکل چندانی در زمینه درمانی نداشته اند.

مادر این نوزاد از بیمارستان مرخص شد و فرزند او نیز به دلیل ابتلا به زردی باید تا یک روز در بخش نوزادان نگهداری می شد؛ بنابراین این فرد باید برای حل مشکل خود به ریاست و مسئولان مستقیم بیمارستان مراجعه می کرد و رسانه ای کردن این مسئله فقط مردم را نسبت به خدمات بیمارستان های دولتی ناامید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نوزادی که در بیمارستان ماند و مادر ترخیص شد

ماجرای نوزادی که در بیمارستان ماند و مادر ترخیص شد