مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 16:152018-04-22بين الملل

ظریف: تلاش آمریکا برای تغییر نظام در ایران یک توهم است


وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که «خروج آمریکا از برجام منجر به انزوای این کشور در جامعه بین الملل خواهد شد»، گفت: آمریکا هیچگاه ایده تغییر نظام در ایران را کنار نگذاشته، - وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که خروج آمریکا از برجام منجر به انزوای این کشور در جامعه بین الملل خواهد شد ، گفت: آمریکا هیچگاه ایده تغییر نظام در ایران را کنار نگذاشته، اما این یک توهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به نیویورک سفر کرده است، یک گفت وگوی تفصیلی با شبکه سی بی اس نیوز انجام و به سوالات درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، مسائل منطقه، موضوع تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا و موضوعات دیگر پاسخ داده است.

متن کامل این گفت و گو به این شرح است: سوال: آقای وزیر اگر رییس جمهور ترامپ ماه آینده از توافق خارج شود، ایران چه پاسخی خواهد داد؟ ظریف: همانطور که می دانید رییس جمهور ترامپ در طول 15 ماهی که روی کار آمده است به معنای واقعی به توافق هسته ای پایبند نبوده است.

وی و دولت او از هیچ اقدامی برای اطمینان از اینکه ایران از منافع اقتصادی توافق بهره مند نمی شود، فروگذار نکرده اند.

بنابراین اگر رییس جمهور ترامپ به طور رسمی تصمیم خروج از توافق بگیرد، ایران تصمیماتی خواهد گرفت که در داخل و خارج از برجام ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: تلاش آمریکا برای تغییر نظام در ایران یک توهم است

ظریف: تلاش آمریکا برای تغییر نظام در ایران یک توهم است