مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 16:062018-04-22اجتماعي

ادامه فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور تا فردا


فردا بارش در ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس به صورت برف پیش بینی می شود، همچنین روز دوشنبه در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود و دریای خزر مواج خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی، روز آینده سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور غیر از بخش هایی از جنوب شرق فعال است و عمده فعالیت این سامانه تا بعدازظهر دوشنبه در نیمه غربی کشور خواهد بود.

پس از آن از میزان بارش در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور کاسته شده و تمرکز بارش در شمال شرق، نیمه شرقی سواحل، مرکز، دامنه های البرز شرقی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود و در این مناطق سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق مستعد سبب بارش تگرگ خواهد شد.

در این مدت بارش در ارتفاعات مرکزی البرز و زاگرس به صورت برف پیش بینی می شود؛ همچنین روز دوشنبه در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود و دریای خزر مواج خواهد بود.

روز سه شنبه با عبور سامانه بارشی به سمت شرق گستره بارش ها شمال شرق کشور را در بر می گیرد و در این روز رگبار های خفیف و پراکنده در شمال غرب و شرق کشور دور از انتظار نخواهد بود.

امروز کاهش نسبی دما در مناطق شمال غرب، غرب، استان های واقع در جنوب البرز و شمال شرق کشور، روز دوشنبه در غرب، مرکز، جنوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور تا فردا

ادامه فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور تا فردا