مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 15:212018-04-22سياسي

وزیر اطلاعات: اختلاف برای هیچ کس نفعی ندارد


اختلاف برای هیچکس نفعی ندارد و پیامبراکرم (ص) به پرهیز از دامن زدن به اختلاف اشاره داشته چرا که موجب زمین خوردن ملت ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی روز یکشنبه (مورخ 2 اردیبهشت 1397) در نشست شورای اداری استان ایلام با تبریک اعیاد شعبانیه تأکید کرد: باید روحیه همدلی و هم افزایی میان مسئولان برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر افزایش یابد.

وی بر تسهیل امور اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تأمین امنیت فعالان اقتصادی و پرهیز از اعمال غیر هوشمندانه که موجب نگرانی از سرمایه گذاری در کشور می شود، تأکید کرد.

وی گفت: باید با تدبیر مناسب و چاره اندیشی عقلایی برای ایجاد همزمان امنیت و سلامت اقتصادی تلاش کرد.

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان رأس جامعه اطلاعاتی کشور در اوج محبوبیت اجتماعی قرار دارند چراکه مردم وزارت اطلاعات را سپر نا امنی ها می دانند و دشمنان از آن رعب و وحشت دارند.

حجت الاسلام دکترعلوی مردم را تأمین کننده اصلی امنیت دانست و گفت: توسعه و پیشرفت کشور در گرو حضور شاداب و همیشگی مردم در صحنه است.

وی به مسائل استانی مطرح شده در این نشست اشاره و به مسئولان تأکید کرد: مشکلات استان ایلام و راهکار های رفع آن ها را به هیأت دولت ارائه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: اختلاف برای هیچ کس نفعی ندارد

وزیر اطلاعات: اختلاف برای هیچ کس نفعی ندارد