مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 14:252018-04-22بين الملل

اسراییل دست داشتن در ترور دانشمند فلسطینی را رد کرد


وزیر جنگ اسراییل امروز(یکشنبه) با بیان اینکه دانشمند فلسطینی که در مالزی ترور شد، کارشناس حوزه موشکی بوده و "قدیس نبود"، کنایه های جنبش حماس مبنی بر اینکه موساد پشت ترور او بوده را رد کرد.

- وزیر جنگ اسراییل امروز(یکشنبه) با بیان اینکه دانشمند فلسطینی که در مالزی ترور شد، کارشناس حوزه موشکی بوده و "قدیس نبود"، کنایه های جنبش حماس مبنی بر اینکه موساد پشت ترور او بوده را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، روز شنبه اعلام شد که دو مرد سوار بر موتور سیکلت 10 گلوله به سمت فادی بطش، دانشمند فلسطینی، و استاد دانشگاه در مالزی شلیک کرده و او را ترور کردند.

جنبش حماس هم اعلام کرد، یکی از اعضای آن در مالزی ترور شد.

اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس در واکنش به این حادثه گفت، سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) پشت تلاش های گذشته برای ترور دانشمندان فلسطینی بود و ترور بطش هم از این قبیل است.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسراییل در واکنش به این مساله مدعی شد: احتمال دارد کشته شدن بطش در چارچوب درگیری داخلی فلسطین صورت گرفته باشد.

وی در گفت وگو با رادیوی اسراییل افزود: خبر را در رسانه ها شنیدم، "تشکیلات تروریستی" در هر عملیات تروری اسراییل را مورد سرزنش قرار داده و مقصر می داند، ما به این مسائل عادت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل دست داشتن در ترور دانشمند فلسطینی را رد کرد

اسراییل دست داشتن در ترور دانشمند فلسطینی را رد کرد