مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 14:002018-04-22سياسي

آماده سازی 43 سالن برای پخش برنامه های جشنواره ملی پویانمایی در همدان


مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از آماده سازی 43 سالن برای پخش برنامه های جشنواره ملی پویانمایی در همدان خبر داد و گفت: از بین هزار و 11 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی، - 250 اثر به بخش مسابقه راه یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد نادری فر یکشنبه 2 اردیبهشت در ستاد استانی نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در استان همدان، اظهار کرد: استان همدان پایلوت برنامه های کودک و نوجوان در ابعاد مختلف است و باید جزو شادترین استان های کشور باشد که بر همین اساس باید با برنامه ریزی های درست تحقق یابد.

وی با اشاره به اینمکه باید ظرفیت عمومی جامعه در مورد اجرای برخی برنامه های شاد بالا رود تا بسیاری از مسائل را در آینده نداشته باشیم، بیان کرد: برنامه های جشنواره پویانمایی تا سطح بخش های همدان را نیز پوشش می دهد و دورافتاده ترین نقطه همدان هم از آن بهره مند می شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه برای اجرای برنامه های ویژه در فضای باز به سبب احتمال هجوم جمعیت باید تدابیر خاصی اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: 530 نفر طبق اساسنامه صداوسیما میهمان این جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه هر نوع برنامه ای در هر نقطه ای از استان برگزار می شود باید جدول زمان بندی آن به فرمانداری شهرستان و کمیته امنیت استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 43 سالن برای پخش برنامه های جشنواره ملی پویانمایی در همدان

آماده سازی 43 سالن برای پخش برنامه های جشنواره ملی پویانمایی در همدان