مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 14:002018-04-22سياسي

تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان


مدیرکل صداو سیمای مرکز همدان با اشاره به تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان گفت: با توجه به حضور رییس سازمان صداوسیما به عنوان سخنران در هندوستان به سبب برگزاری اجلاس اروپایی ABU زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان تغییر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی دهقان نیری یکشنبه 2 اردیبهشت در ستاد استانی نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در استان همدان، با بیان اینکه این جشنواره 15 تا 17 اردیبهشت ماه در همدان برگزار می شود، تصریح کرد: برای برگزاری نخستین جشنواره ملی پویانمایی به میزبانی همدان فعالیت کمیته های جشنواره در نقاط پایانی جمع بندی است و تمامی امورات زیر ذره بین کمیته ها قرار دارد.

وی از احتمال حضور وزیر ارشاد در این جشنواره خبر داد و افزود: عسگری، رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و معاونان ایشان نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

دهقان نیری اظهار کرد: رییس صداوسیمای ایران دبیر اجلاس اروپایی ABU است که 18 اردیبهشت در هند آغاز می شود و به همین سبب مجبور شدیم زمان جشنواره را سه روز زودتر برگزار کنیم، بر این اساس جشنواره ملی پویانمایی 15 تا 17 اردیبهشت در همدان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان

تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان