مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 13:562018-04-22سياسي

دولت اعتقادی به حذف یارانه پردرآمدها ندارد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد دولت در زمینه حذف یارانه پردرآمدها انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی در خصوص تکلیف دولت برای حذف یارانه 24 میلیون نفر، اظهار داشت: هر سال دولت مکلف می شود که براساس دهک های پردرآمد بخشی از یارانه بگیران را حذف کند، هدف از این قانون حذف یارانه همه افراد نیست.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در واقع باید یارانه افرادی پردآمد حذف شود و به کسانی پرداخت شود که نیازمند هستند یا در حوزه های دیگر از جمله اشتغال هزینه شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به تفاوت قوانین در زمینه حذف یارانه نقدی، گفت: هر سال در زمینه حذف یارانه پردرآمد ها تکالیفی به دولت می شود و در خصوص روش آن گاهی دولت مختار شده و گاهی به دولت گفته ایم یارانه افرادی که بالای 20 میلیون درآمد دارند یا میزان مشخصی دارایی دارند حذف شود.

وی ادامه داد: امسال نیز مانند سنوات گذشته دولت مکلف به حذف یارانه پردرآمد ها شده است و این اختیار به دولت داده شده است که با مکانیزم خود افراد پردرآمد را شناسایی و یارانه آن ها را قطع کند.

پور ابراهیمی باانتقاد از رویه دولت در خصوص اجرای این بخش از قانون بودجه سنواتی، اظهار داشت: به نظر می رسد دولت به اصل موضوع اعتقادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اعتقادی به حذف یارانه پردرآمدها ندارد

دولت اعتقادی به حذف یارانه پردرآمدها ندارد