مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 13:412018-04-22سياسي

معاون سازمان جنگل ها: دست کاری در آبراهه ها و رودخانه ها باعث ایجاد سیل نکا شد


معاون آبخیز داری، مراتع و بیابان های سازمان جنگل ها گفت: سیل نکا پیامد نگاه بد به منابع طبیعی و حوزه های آبخیز ما بود، دست کاری در آبراهه ها و رودخانه ها باعث این اتفاق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان ساری، ناصر حیدری پوری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل منابع طبیعی مازندران ـ ساری، اظهار کرد: مجموعه مازندران همیشه خانواده بزرگ منابع طبیعی و دانش جنگل بانی در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه شرایط حال حاضر کمی رنجور است افزود: تغییرات اقلیمی به دلیل قرار گرفتن در کمربند خشک جهان در کشورمان حادتر است.

معاون آبخیز داری، مراتع و بیابان های سازمان جنگل ها ادامه داد: باید بیشتر تفکر کنیم و مقوله شعار جهانی سازمان ملل که سازگاری با اقلیم و خشکسالی است را در برنامه های کاری داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به سیل نکا خاطرنشان کرد: سیل نکا پیامد نگاه بد به منابع طبیعی و حوزه های آبخیز ما بود، دست کاری در آبراهه ها و رودخانه ها باعث این اتفاق شد.

حیدری پوری با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات باید طرح های جدیدی داشته باشیم بیان کرد: عمدتا بخشی نگری فکر کردیم و برای راهبردها استراتژی ها را تدوین نکردیم.

وی افزود: باید دید اولویت های چیست، مسؤولان ارشد نظام با اطلاعات داده شده به آنان طرح ها را مورد تایید و تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان جنگل ها: دست کاری در آبراهه ها و رودخانه ها باعث ایجاد سیل نکا شد

معاون سازمان جنگل ها: دست کاری در آبراهه ها و رودخانه ها باعث ایجاد سیل نکا شد