مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 13:152018-04-22اقتصادي

بررسی فعالیت های بانک پارسیان در اشتغالزایی و رونق تولید


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بانک پارسیان در راستای اشتغالزایی و رونق تولید اقدامات ارزنده ای انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک پارسیان"، فریدون احمدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در شرایطی که رکود اقتصادی مشکلات عدیده ای را برای صنایع و کارخانجات ایجاد کرده، تسهیلات ارایه شده از سوی بانک پارسیان محرک خوبی برای کاهش آمار بیکاری و رونق تولید بوده است.

احمدی، با بیان اینکه بانک پارسیان در راستای انجام فعالیت های عام المنفعه پیش قدم است، افزود: اعطای کمک های مالی این بانک طبق اخبار واصله در راستای بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قدم مبارکی بوده که باید از سوی سایر بانک ها نیز دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه همکاری بانک پارسیان در اعطای تسهیلات قرض الحسنه اقدام دیگر این بانک بوده، تصریح کرد: اعطای وام ازدواج از سوی این بانک توانسته است از انباشت متقاضی دریافت وام بکاهد و کمک شایانی به ازدواج جوانان کند.

احمدی با بیان اینکه تحرک این بانک در راستای کمک به حل مشکل بیکاری با اعطای تسهیلات به صنایع قابل تقدیر است، تصریح کرد: مشارکت در توسعه اشتغال روستایی و کاهش بیکاری از طریق انعقاد قراراداد سه جانبه فیمابین با بنیاد برکت و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی فعالیت های بانک پارسیان در اشتغالزایی و رونق تولید

بررسی فعالیت های بانک پارسیان در اشتغالزایی و رونق تولید