مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 13:002018-04-22اقتصادي

خاک فروشی از معضلات بخش معدن گیلان


رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان پدیده خاک فروشی را از معضلات فعلی استان در بخش معدن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دلق پوش ، به اهمیت معدن در اقتصاد کشور به عنوان بخشی از پتانسیل های تأمین کننده نیازهای صنعتی اشاره کرد و گفت: لازمه بهره برداری از معادن و سرمایه گذاری در این عرصه رعایت چارچوب قانونی آن است.

وی استان گیلان را جزو استان های با شرایط اقلیمی خاص دانست و گفت: معدنکاری در استان، متحمل مشکلات و محدودیت های خاص زیست محیطی است که شرایط برداشت مواد معدنی در همه نقاط فراهم نیست.

دلق پوش به نیاز جامعه و بازار عرضه و تقاضای استان در حوزه معدنی و مواد معدنی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی مسیر توسعه و سازندگی، پروژه ها با شتاب مناسبی در استان رو به رشد است.

وی هم چنین تأثیر مواد معدنی در عمران و آبادانی روستایی و بین شهری را حائز اهمیت برشمرد و گفت: با افتتاح راه آهن جهش خوبی در بخش حمل ونقل ایجاد خواهد شد و این مهم استان را به لحاظ موقعیت گردشگرپذیری وایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ارتقاء خواهد داد.

وی پدیده خاک فروشی را از معضلات فعلی استان در بخش معدن دانست و گفت: این معضل به نوعی منافع عمومی را به خطر می اندازد و واکنش مسئولان امر باید در جهت حفظ منافع و صیانت از مواهب طبیعی این مرز و بوم، همه جانبه و فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک فروشی از معضلات بخش معدن گیلان

خاک فروشی از معضلات بخش معدن گیلان