مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 12:252018-04-22اجتماعي

خطاهایی که گران تمام می شوند


از زمین به عنوان مادر هستی تعبیر می شود اما انسان ها بی توجه به سلامت این مادر مهربان هر روز و هر ساعت به آلوده کردن آن پرداختند و این سیاره را که زمانی سبز بود، - به ویرانه ای تبدیل کردند.

برهمین اساس و با توجه به اینکه ادامه حیات موجودات و البته انسان به ادامه حیات کره خاکی متصل است و برای تاکید بر لزوم تلاش برای زنده ماندن زمین همه ساله 22 آوریل مصادف با دوم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده تا ضرورت پاک نگهداشتن زمین و پاکسازی آن از آلودگی ها به انسان یادآوری شده و او در این روز چنین اقدامی را به هرگونه که می تواند تمرین کند.

مسئله آلودگی زمین یکی از مسائل و دغدغه های عمده در حوزه زیست محیطی و نگرانی تمامی دست اندرکاران و دلسوزان محیط زیست در جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز زمین پاک یک مناسبت جهانی سالانه است که به دنبال ارتقای آگاهی و دانش مردم در خصوص آلودگی خاک و تکریم محیط زیست کره زمین بوده و به نوعی تذکری به انسان برای صیانت از مواهب زمین، منابع و ذخایر طبیعی است.

در کشور ما تنها اقدام نمادین برای بزرگداشت روز زمین پاک جمع آوری زباله به صورت خودجوش توسط حافظان طبیعت و آحاد مختلف مردم است، در حالیکه برای حفاظت از زمین و ممانعت از آلودگی کره خاکی نباید صرفا به این اقدام بسنده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطاهایی که گران تمام می شوند

خطاهایی که گران تمام می شوند