مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 11:412018-04-22پزشكي

طرح تحول نظام سلامت در راستای ارتقای خدمات درمانی به بیماران است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه دستاورد های طرح تحول نظام سلامت، نمایانگر اقدامات و عملکرد انجام شده در راستای ارتقای خدمات درمانی به بیماران و افزایش تجهیزات بیمارستانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اورنگ ایلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در افتتاحییه نمایشگاه دستاورد های طرح تحول سلامت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: نمایشگاه دستاورد های طرح تحول نظام سلامت، نمایانگر اقدامات و عملکرد انجام شده در راستای ارتقاء خدمات درمانی به بیماران و افزایش تجهیزات بیمارستانی است.

اورنگ ایلامی بیان کرد: توسعه و تجهیز فضا های درمانی و استفاده از توان و ظرفیت بخش های دولتی، تعاونی، خصوصی و مشارکت خیرین سلامت، سبب کاهش نیازمندی های موجود می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: بیماری های قلبی و عروقی را نخستین و مهمترین عامل مرگ و میر در استان است، با توجه به پیگیری های انجام شده سند بیماری های غیر واگیر در استان تدوین و هم اکنون در مرحله مداخه هستیم.

وی افزود: پیشگیری مهمترین عامل در جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها است، افزایش مشارکت مردمی و اجتماعی کردن سلامت سبب کاهش ایجاد بسیاری از بیماری ها در جامعه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول نظام سلامت در راستای ارتقای خدمات درمانی به بیماران است

طرح تحول نظام سلامت در راستای ارتقای خدمات درمانی به بیماران است