مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 10:512018-04-22بين الملل

عبدالباری عطوان: تهدیدهای ایران در زمینه شکست فوری اسراییل معتبر است


نویسنده سرشناس جهان عرب تاکید کرد، تجربه پیروزی نظامی ایران و متحدانش در منطقه و شکست های متوالی اسراییل، تهدیدهای ایران درباره نابودی سریع این رژیم را به اعتقادی محکم و قطعی مبدل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل به قلم عبدالباری عطوان ، سردبیر خود در یادداشتی با عنوان آیا همان گونه که فرمانده کل ارتش ایران تهدید کرده اسراییل ظرف 25 سال نابود می شود ، به تحلیل اظهارات مقامات نظامی ایران درباره قطعیت شکست سریع رژیم صهیونیستی در هر جنگی قبل از رسیدن کمک های غرب به آنها پرداخت.

در این یادداشت آمده است: گفتمان معمول این روزها بر سر زبان رهبران ایران و اسراییل این است که انگشت روی ماشه است ، که در نتیجه آن شدت انتظارات بر سر احتمال جنگ قریب الوقوع بین دو طرف بالا گرفته است که یا به طور محدود در قلمرو سوریه یا به طور فراگیر در چهار جبهه لبنان، سوریه، ایران و فلسطین اشغالی خواهد بود.

سردبیر رای الیوم آورده است: سردار حسین سلامی ، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام هشداری که خطرناک ترین نوع آن تا کنون به اسراییلی ها بوده است، در خطبه نماز جمعه مسجد تهران گفت: به پایگاه های نظامی و توانایی های نظامی خود اعتماد نکنید، موشک ها آماده شلیک هستند، هر زمانی که برای حمله به ما اقدام کنید، ما روش برنده شدن بر دشمنان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالباری عطوان: تهدیدهای ایران در زمینه شکست فوری اسراییل معتبر است

عبدالباری عطوان: تهدیدهای ایران در زمینه شکست فوری اسراییل معتبر است