مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 10:362018-04-22اجتماعي

کتاب خوانی 50 هزار مسافر مترو در یک ماه


مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیش از 50 هزار مسافر در اولین ماه اجرای طرح «کتابخانه ای به وسعت یک شهر» (اسفند 1396) در مترو کتاب خواندند.

- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیش از 50 هزار مسافر در اولین ماه اجرای طرح کتابخانه ای به وسعت یک شهر (اسفند 1396) در مترو کتاب خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان با اشاره به افتتاح طرح کتابخانه ای به وسعت یک شهر در دهه فجر سال 1396 در متروی تهران و حومه افزود: در این طرح دسترسی رایگان مسافران مترو به یکی از سامانه های مجازی کتاب توسط گوشی هوشمند و یا تبلت فراهم شد و آمار ها در اسفند 1396 نشان داد که 50 هزار و 826 مسافر از آن استفاده کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه اولین و بزرگ ترین سامانه دانلود قانونی کتاب الکترونیک و صوتی در ایران است که با هدف کمک به فرهنگ کتاب خوانی و فراهم کردن راهی آسان و ارزان برای کتاب خواندن، ایجاد شده است تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی در بین مردم نیازمند کمک و همراهی همه ارگان هاست و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با راه اندازی این سامانه گامی در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خوانی 50 هزار مسافر مترو در یک ماه

کتاب خوانی 50 هزار مسافر مترو در یک ماه