مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 10:262018-04-22اجتماعي

بالا آمدن آب رودخانه ها در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: با توجه به وقوع بارش های رگباری؛ آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‏ ها و بالا آمدن حجم آب رودخانه ‏ها و در محورهای کوهستانی به دلیل بارش برف و پدیده مه، - کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد پیش ‏بینی می شود.

احمد اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز گذشته قائم شهر، ساری، گلوگاه و کجور با حدود 22 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده حدود دو درجه سانتی گراد بوده است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بارش های پراکنده را در آسمان مازندران داشتیم، اضافه کرد: امروز تا فردا شاهد بارش های پراکنده هستیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از اواسط روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه امسال تا اوایل صبح سه شنبه، با عبور سامانه بارشی، شاهد رگبار باران، رعدوبرق، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود که البته بارش در مناطق مرتفع به صورت برف خواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به وقوع بارش های رگباری؛ آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‏ ها و بالا آمدن حجم آب رودخانه ‏ها و در محورهای کوهستانی به دلیل بارش برف و پدیده مه، کاهش دید ، لغزندگی و اختلال در تردد پیش ‏بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا آمدن آب رودخانه ها در مازندران

بالا آمدن آب رودخانه ها در مازندران