مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 09:352018-04-22اجتماعي

پیش بینی بارش برف در البرز/دما زیر صفر می رود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از ورود سامانه بارشی به استان البرز از ظهر یکشنبه دوم اردیبهشت خبر داد و گفت: با ورود این سامانه تا روز دوشنبه بارش شدید باران، - رگبار برف در ارتفاعات، بارش تگرگ، وزش باد شدید، رعد و برق و کاهش محسوس دمای نزدیک به صفر و زیر صفر درجه سانتیگراد دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مهرور با اعلام این خبر افزود: نقشه های پیش یابی از ورود یک سامانه بارشی، از ظهر روز یکشنبه دوم اردیبهشت تا آخر وقت روز دوشنبه سوم اردیبهشت است که پیامد آن آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه آلود، همراه با رگبار شدید باران و در بعضی ساعات نیز در ارتفاعات رگبار برف ، بارش تگرگ، وزش باد شدید و لحظه ای، رعد و برق و کاهش لحظه ای و محسوس دمای نزدیک به صفر و زیر صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی از شهروندان خواست از سفر غیر ضروری به دلیل احتمال سیلابی شدن مسیل ها، رودخانه های فصلی و دائمی و آب گرفتگی معابر شهری در مناطق یاد شده خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: همچنین مردم از سفر غیر ضروری به دلیل احتمال ریزش سنگ و رانش کوه به سبب بارش باران و برف در جاده های کوهستانی و دامنه های پرشیب نیز خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش برف در البرز/دما زیر صفر می رود

پیش بینی بارش برف در البرز/دما زیر صفر می رود