مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 08:412018-04-22دانش

کرسی آزاداندیشی با موضوع «عدالت جنسیتی» در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می شود


مسئول برگزاری کرسی های آزاداندیشی بسیج پیام نور بجنورد گفت: کرسی آزاداندیشی با موضوع «عدالت جنسیتی» در دانشگاه برگزار خواهد شد و دانشجویان می توانند روز سه شنبه در این کرسی حضور یافته و مارا در رقابت اندیشه ای یاری کنند.

- کرسی آزاداندیشی با موضوع عدالت جنسیتی در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می شود " مسئول برگزاری کرسی های آزاداندیشی بسیج پیام نور بجنورد گفت: کرسی آزاداندیشی با موضوع عدالت جنسیتی در دانشگاه برگزار خواهد شد و دانشجویان می توانند روز سه شنبه در این کرسی حضور یافته و مارا در رقابت اندیشه ای یاری کنند.

اصغری راد مسئول برگزاری کرسی های آزاداندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو "در خصوص برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع عدالت جنسیتی در دانشگاه پیام نور بجنورد گفت: دانشجویان می توانند در روز سه شنبه، 4 اردیبهشت ماه ساعت 10:30 در سالن ابوترابی دانشگاه پیام نور بجنورد حضور یافته و مارا در این رقابت اندیشه ای یاری کنند.

اصغری راد ادامه داد: ما در این کرسی به چند موضوع مهم اشاره می کنیم که در واقع این دورهمی دانشجویی یا به اصطلاح کرسی آزاد اندیشی را از آخر به اول آغاز می کنیم و گذاره هایی را بصورت تفصیلی و با بحث و تبادل نظر با دانشجویان بررسی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی آزاداندیشی با موضوع «عدالت جنسیتی» در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می شود

کرسی آزاداندیشی با موضوع «عدالت جنسیتی» در دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می شود