مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 08:412018-04-22دانش

ایران به دانشجویان خارجی در مقطع تحصیلات تکمیلی بورسیه می دهد


در زمینه اعطای بورسیه ایران به دانشجویان کشور های دیگر تمرکز بر مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشست هم اندیشی همکاری های علمی دانشگاه های ایران و افغانستان ابوالحسن ریاضی، گفت: در زمینه اعطای بورسیه ایران به دانشجویان کشور های دیگر تمرکز بر مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

وی افزود: ارزیابی دانشجویان متقاضی تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد در کشور افغانستان و با کمک سازمان سنجش صورت می گیرد، ولی در دوره دکتری پذیرش دانشجو منوط به نظر گروه های آموزشی است.

معاون سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: ایران آمادگی دارد ظرفیت پذیرش دانشجویان غیر بورسیه و شهریه پرداز افغانستانی را افزایش دهد.

در ادامه این نشست، مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا (س) هم با اعلام تحصیل 82 دانشجوی افغانستانی در این دانشگاه خواستار اعلام به موقع اسامی دانشجویان دختر افغانستانی متقاضی دریافت بورسیه این دانشگاه شد.

وی در ادامه بر آمادگی دانشگاه الزهرا (س) برای آموزش به مربیان و مدرسان زن افغانستانی و اعطای فرصت مطالعاتی یک ساله به آنان تاکید کرد.

در ادامه این نشست محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و دکتر صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای بر آمادگی این دانشگاه ها برای همکاری با وزارت تحصیلات عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دانشجویان خارجی در مقطع تحصیلات تکمیلی بورسیه می دهد

ایران به دانشجویان خارجی در مقطع تحصیلات تکمیلی بورسیه می دهد