مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 08:302018-04-22اقتصادي

فرصتهای فناورانه رمزارزها و امنیت بررسی می شود


اولین نشست هم اندیشی انجمن رمز ایران در سال 1397 با موضوع «رمزارزها، امنیت و آینده کسب وکار»، 5 اردیبهشت ماه در محل سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار می شود.

- اولین نشست هم اندیشی انجمن رمز ایران در سال 1397 با موضوع رمزارزها، امنیت و آینده کسب وکار ، 5 اردیبهشت ماه در محل سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پدیده رمزارزها مبتنی بر فناوری زنجیره قالب ها با کاربردهای متنوعی در بانکداری، پرداخت های بین المللی و تجارت الکترونیکی همراه است که در سال های اخیر به عنوان یک پدیده جدید و با رویکردهای متفاوت مورد توجه متخصصین و مسئولین دولتی قرار گرفته است.

قابلیت های چشم گیر این پدیده در ایجاد تحولات اقتصادی، باعث شده است تا بسیاری از کشورها، با هدف همراهی و همگامی با تحولات آتی اقتصاد جهانی و بهره گیری حداکثری از مزایای متعدد این پدیده، با ایجاد کارگروه های ویژه و بر اساس نظرات خبرگان این حوزه، زیرساخت های قانونی و فنی مورد نیاز را برای کاربردهای مورد نظر آماده و مهیا کنند.

در این راستا، انجمن رمز ایران در بیانیه پایانی چهاردهمین کنفرانس بین المللی خود که شهریورماه سال گذشته در دانشگاه شیراز برگزار شد، به این موضوع توجه خاص کرد و اعلام کرد که باید به ابعاد مختلف علمی، فنی و حقوقی بکارگیری روش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتهای فناورانه رمزارزها و امنیت بررسی می شود

فرصتهای فناورانه رمزارزها و امنیت بررسی می شود