مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 08:202018-04-22ورزشي

حضور روحانیت و کارکنان فرهنگی در میان مددجویان، امر اصلاح و تربیت را تسهیل می کند


مدیرکل زندان های استان تهران با قدردانی از زحمات حجت الاسلام میرصانعی، طی حکمی حجت الاسلام سیدمصطفی حقی را به عنوان سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان تهران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی محبی، فعالیت های فرهنگی و تربیتی را اعم از فعالیت های مباحث قرآنی، اشتغال زایی، هنرهای تجسمی، فعالیت های ورزشی، کتابخوانی، آموزش مهارت های اساسی زندگی و … بسیار گسترده عنوان و با اعلام این مطلب که خدمات رسانی فرهنگی در سه جامعه هدف کارکنان، پرسنل وظیفه و مددجویان در زندانهای استان با جدیت پیگیری می شود، گفت: حضور روحانیت و کارکنان فرهنگی در میان مددجویان در زندان ها و همچنین پیگیری مشکلات مددجویان از سوی جامعه روحانیت در پوسته داخلی زندان ها می تواند تا حد زیادی امر اصلاح و تربیت را تسهیل کند.

وی در هم آمیختگی روحانیت و مددجویان در سطح زندان های استان را ستودنی دانست و افزود: ارتباط گیری موثر معنوی و فرهنگی با مددجویان در زندان ها هنر آمیخته به علم مدیریتی است که روحانیت معزز با بکارگیری این تکنیک تربیتی می توانند رسالت خویش را با کیفیت بالاتری ارائه کنند.

حقی نیز در این جلسه با بیان این مطلب که مقید به اصل تقدم امورات فرهنگی بر فعالیت های قضایی در جامعه است با تکیه بر آیه مقدس قرآن که تزکیه را مقدم بر تعلیم می داند گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور روحانیت و کارکنان فرهنگی در میان مددجویان، امر اصلاح و تربیت را تسهیل می کند

حضور روحانیت و کارکنان فرهنگی در میان مددجویان، امر اصلاح و تربیت را تسهیل می کند