مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1397 ساعت 07:502018-04-22سياسي

حکیمی پور: امروز جایی برای مدیران شجاع، قاطع و فعال وجود ندارد


مدیران شجاع و قاطع و فعال کمتر مورد حمایت قرار می گیرند و امروز اینگونه شده است که دیگر شجاعت در تصمیم گیری برای مدیران جایگاهی ندارد و هر چه یک مدیر کمتر این صفات را داشته باشد بیشتر مورد پسند قرار می گیرد.

- دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: مدیران شجاع و قاطع و فعال کمتر مورد حمایت قرار می گیرند و امروز اینگونه شده است که دیگر شجاعت در تصمیم گیری برای مدیران جایگاهی ندارد و هر چه یک مدیر کمتر این صفات را داشته باشد بیشتر مورد پسند قرار می گیرد.

احمد حکیمی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سخنان رییس جمهوری در نشست اعضای دولت، اظهار کرد: آنچه که در مورد وضعیت مسئولان و عملکردشان در کشور حائز اهمیت است، این است که معمولا در کشور ما برای آدم ها دنبال جایگاه می گردند، نه برای یک جایگاه دنبال آدم.

یعنی در واقع بخشی از آقایان انگار مادرزاد مسئول هستند و باید در جایی مدیریت کنند در حالیکه مدیریت باید بر اساس نخبه گرایی و شایسته سالاری باشد.

وی افزود: ما در ابتدای انقلاب روحیه انقلابی قاطعانه ای را از مدیران کشور شاهد بودیم که امروز از آن خبری نیست و مدیران بیشتر به دنبال حفظ جایگاه خود در یک منصب هستند و اینکه از سوی دیگر هم اگر مدیر قاطع عمل کند زیر سوال می رود، نه اینکه تشویق شود، بنابراین مدیران به این نتیجه رسیدند که هر چه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیمی پور: امروز جایی برای مدیران شجاع، قاطع و فعال وجود ندارد

حکیمی پور: امروز جایی برای مدیران شجاع، قاطع و فعال وجود ندارد