مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 23:202018-04-21فرهنگي

عمر رادیو کتاب تا پایان نمایشگاه است


مدیر رادیو فرهنگ با تأکید بر لزوم راه اندازی رادیو کتاب اظهار کرد: تداوم رادیو کتاب منوط به تصمیم معاون محترم صدا و سیاست گذاران عرصه رسانه است و ما نیز خواستار دائمی شدن رادیو کتاب هستیم.

- صادق رحمانیان در گفت وگو با ایسنا درباره ی بازگشت دوباره رادیو کتاب به رادیو که پیش از این متوقف و با رادیو فرهنگ ادغام شده بود، اظهار کرد: رادیو کتاب پس از ماه ها راه اندازی در دی ماه سال 93 متوقف شد.

فعالیت رادیو کتاب در بخش هایی همچون معرفی آثار ناشران، محققان، مولفان، مترجمان و همچنین چگونگی سیر تحول چاپ و نشر و تهیه کتاب در ایران و جهان بود و در فعالیتی دیگر سیر تاریخی نویسندگان ایران و جهان را هم مورد بررسی قرار می داد.

او ادامه داد: برنامه هایی همچون وقایع الاتفاقیه درباره رویدادهای حوزه صنعت کتاب، برنامه مدال و مرکب درباره جوایز مرتبط با کتاب، برنامه صفحه مجازی درباره مباحث دانش افزایی و آموزش فن آوری های مرتبط با کتاب و برنامه با کتابداران که به بررسی مسائل مربوط به حوزه کتاب و کتابخانه و کتابدار و فعالیت های مرتبط با این موضوع اختصاص داشت، از جمله برنامه های رادیو کتاب بودند که پیش از این در رادیو کتاب به روی آنتن می رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر رادیو کتاب تا پایان نمایشگاه است

عمر رادیو کتاب تا پایان نمایشگاه است