مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 22:162018-04-21اقتصادي

اختصاص بودجه 130 میلیارد تومانی برای آبرسانی به مناطق روستایی


معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در سال جاری بالغ بر 130 میلیارد تومان برای آبرسانی به مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خاش علی اصغر قانع عصر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه آبرسانی دشت آبخوان اظهار داشت: کلنگ پروژه مجتمع آبرسانی به دشت آبخوان شهرستان خاش امروز به زمین زده شد که در مجموع 48 روستا را تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار خواهد داد.

وی افزود: به این پروژه اعتباری بیش از 13 میلیارد تومان اختصاص داده شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری این مجتمع به بهره برداری برسد تا مردم این منطقه از نتایج و ثمرات این پروژه بهره مند شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده از سوی دولت گفت: در مجموع استان سیستان و بلوچستان آنچه که برای توسعه شبکه آبرسانی هدف گذاری شده است که در سال جاری بالغ بر 130 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی و همچنین از منابع طرح تملک دارایی در ردیف بودجه به این استان اختصاص داده شده است و با این اعتبار به بیش از 1500 روستا خدمات آبرسانی ارائه خواهد شد.

وی اذعان داشت: علاوه بر اعتبارات تخصیص شده در قانون بودجه استان سیستان و بلوچستان دولت در نظر دارد با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی حدود 300 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه 130 میلیارد تومانی برای آبرسانی به مناطق روستایی

اختصاص بودجه 130 میلیارد تومانی برای آبرسانی به مناطق روستایی