مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 20:052018-04-21سياسي

انس با قرآن مقدمه ورود به این ساحت مقدس است


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انس و تواضع به قرآن مقدمه آغاز ورود به ساحت قرآنی است، گفت: انسان پس از انس با قرآن باید به آیات قرآنی عمل کند تا بتوانیم از این کتاب معنوی بهره بیشتری ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی میرباقری، عصر امروز (شنبه، اول اردیبهشت ماه) در آیین افتتاحیه مسابقات بین المللی قرآن کریم بانوان که همزمان با سی وپنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در هتل ارم با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی برگزار شد، با اشاره به خطبه 186 نهج البلاغه، اظهار کرد: طبق کلام نورانی امیرالمومنین علی (ع) احدی نیست که با قرآن مجالست کند؛ الا وقتی که از سر این سفره برمی خیزد، چیزی به او اضافه یا کم شده باشد، یعنی یا هدایتی بر او افزوده شده یا ضلالت و سردرگمی از او برداشته می شود.

وی ادامه داد: قرآن کتابی است که به تعبیر نورانی روایت تلاوت هر حرف آن حسناتی برای انسان به همراه دارد و سیئاتی از او دور می کند.

در روایات است کسی که قرآن را ایستاده و در نماز بخواند برای هر حرف 100 حسنه و اگر نشسته بخواند برای هر حرف 50 حسنه و اگر خارج از نماز بخواند، برای هر حرف 10 حسنه برای او نوشته می شود.

این یعنی فقط حروف مقطعه قرآن نیست که تک تکش معنا دارد بلکه هر حرف قرآن به تنهایی معنا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انس با قرآن مقدمه ورود به این ساحت مقدس است

انس با قرآن مقدمه ورود به این ساحت مقدس است