مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 17:102018-04-21پزشكي

اعطای 500 بورسیه به دانشجویان افغان با تخفیف 50 درصدی


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعطای 500 بورسیه با اعمال تخفیف 50 درصدی برای دانشجویان افغان خبر داد و گفت: دانشجویان افغان که تضمین به بازگشت و خدمت رسانی به کشور خود را بدهند از تخفیف در تحصیل بهره مند خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دیدار با وزیر علوم افغانستان که عصر امروز در وزارت بهداشت صورت گرفت، اظهار کرد: نیازی به تاکید بر روابط صمیمی ایران و افغانستان وجود ندارد و سابقه دینی، فرهنگی و همجواری ریشه های فرهنگی که داریم، بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: از گذشته در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همکاری های دوجانبه و چند جانبه ای بین ایران و افغانستان وجود دارد و در سفری که در سال گذشته به افغانستان داشتیم نیز تفاهم نامه ای امضا شد و پیگیری های آن انجام شده است و بخشی از آن نیز در حال انجام است.

دکتر هاشمی تصریح کرد: در حوزه آموزش علاقه مند هستیم در قالب بورسیه برای رشته های پزشکی و همچنین مانند گذشته در رشته های پرستاری و مامایی همکاری هایی را داشته باشیم تا بخصوص از استان های همجوار افراد بتوانند در ایران حضور پیدا کنند و آموزش های لازم را ببینند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 600 نفر از دانشجویان افغان مشغول به تحصیل در ایران داریم و دانشگاه های کابل و هرات همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 500 بورسیه به دانشجویان افغان با تخفیف 50 درصدی

اعطای 500 بورسیه به دانشجویان افغان با تخفیف 50 درصدی