مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 17:062018-04-21ورزشي

جناب خان به روسیه می رود؟


مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال امروز مهمان ویژه ای داشت؛ محمد بحرانی صداپیشه کاراکتر جناب خان که به همراه احمدی تهیه کننده خندوانه به فدراسیون فوتبال آمده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال امروز مهمان ویژه ای داشت؛ محمد بحرانی صداپیشه کاراکتر جناب خان که به همراه احمدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی خندوانه به فدراسیون فوتبال آمده بودند.

در این دیدار، تهیه کننده خندوانه طرح عوامل ساخت این برنامه مبنی بر حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 را به اطلاع ریاست فدراسیون فوتبال رساند و گفت: برنامه ریزی جهت آغاز پخش دوباره خندوانه از مدت ها پیش آغاز شده و خوشحالیم دور جدید پخش این برنامه، با رقابت های جام جهانی 2018 روسیه تقارن پیدا کرده است.

بحرانی که پیش از این جناب خان را روی آنتن برنامه نود برده و با فضای فوتبال کاملا آشناست، در این باره گفت: جناب خان پس از یک سال و نیم دوری به روی آنتن برمی گردد و اینکه این مساله با حضور وی در نقش هواداری تیم ملی ایران همراه شود، اتفاق مهمی است.

بر این اساس، تلاش می کنیم در نهایت در آن روز ها و شب های سرنوشت ساز حضور تیم ملی در روسیه، لحظات خاطره انگیزی را برای مردم خلق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جناب خان به روسیه می رود؟

جناب خان به روسیه می رود؟